Thursday, July 21, 2011

TUNANG TIKET HALALKAN YG HARAM??

Arakian dalam diam diam aku mendiamkan diri nie aku ada tergerak hati dalam tengah tengah syok layan bola Malaysia lawan chealsea nie aku ternampak pasangan couple tengah syok berpegangan tangan so aku mulai berfikir.. dan dalam berfikir uh aku terbaca kat satu blog   http://theotherkhairul.blogspot.com/2010/12/kalau-couple-itu-haram-kenapa-bertunang.html  mengenai sebaris ayat dalam artikel nya itu yang berbunyi :-

 "Masa tengah couple, pengang tangan. Pengan tangan itu haram."
"Masa tengah couple, kadang-kadang, terfikir benda-benda yang tak senonoh. So ianya adalah zina hati. Which is haram."
"Masa tengah couple, buat seks. Haram."
"Masa tengah couple, keluar berdua-duaan. Haram"
"Masa tengah couple, bergayut hingga ke malam. Haram""Masa tengah couple, peluk-peluk. Haram."
 
Jadik aku pun membaca dan membaca artikel tersebut dalam 3 4 5 kali gak aku pun tergerak nak Tanya pasangan tu mengenai stetus mereka..
Memang kerja gila la kos nak Tanya benda yang orang lain tak berani nak Tanya pada pasangan tersebut.
So aku pun dengan kaki goyang gak aku pon Tanya la pada mereka

ASSALAMUALAIKUM SAYA NIE NAK TUMPANG TANYA BOLEH??
JAWAP PEMUDA UH PULA.. HAH APA DIA KAU NAK TANYA..
SAYA NAK TAHU APA STATUS FB KOWANG BERDUA?? IN RELATIONSHIP KE ATAU DAH KAHWIN KE ATAU IT COMPLICATED HAHAHA...
YG POMWAN MENYEBOK.. APA KAU KESAH NAK TANYA MCM TU PADA KITA ORG ADA KITA GANGGU KO KE??
AKU JWB ALEK.. ADA GAK LA TAPI NAK TAU KOWANG NI COUPLE KE??
BOY UH JAWAP .. KAMI BERDUA NI TUNANG BUKAN COUPLE... KNP??
AKU CAKAP.. TAK PE KE TUNANG PEGANG2 TANGAN?? CUBIT2 PIPI GOSOK2 PEHA?? (ALAMAK TERLEPAS CAKAP)
BOY UH DENGAN GAMPANG NYA BANGUN DAN HALAU AKU HUHU AKU PON BLA LAH AKU NAMPAK PAKCIK MAKCIK GELENG KEPALA DENGAN PERANGAI COUPLE TU.. DAN YANG SYOK NYA DALAM ARTIKEL BLOG TADI UH ADA GAK AYAT YG BERBUNYI ..

Masa dah bertunang, pegang tangan. Tak ke haram?
Masa dah bertunang, terfikir nak buat seks dengan tunang. Siap nak terfikir macam mana nak test malam pertama lagi. Tak ke haram?
Masa dah bertunang, start buat seks dengan alasan "Alaa, nanti kita kahwin jugak kan? So tak salah kalau kita cepatkan malam pertama". Tak ke haram?
Masa dah bertunang, peluk-peluk. Tak ke haram? 
Masa dah bertunang, bergayut sampai ke pagi. Tak ke haram?
Masa dah bertunang, keluar berdua-duaan hingga lewat malam sebab dah dapat title 'tunang'. Tak ke haram?...

SO KOWANG FIKIRKAN LAH YER AKU DAH MALAS NAK GADO HAHAHAHA....

No comments:

Post a Comment